601VELI JOŽE

Na glavnoj cesti idemo lijevo, prema benzinskoj stanici. Skrećemo lijevo i spuštamo se uskom cesticom do trase Parenzane. Dolaskom na trasu Parenzane (odmorište i zgrada) skrećemo lijevo te uskoro prolazimo kroz tunel.
Oprez, podloga je mjestimice neravna!
Dolazimo do asfaltirane ceste, skrećemo desno (prema Brkaču), a nakon 300 m ponovo desno na spust (@3 km). Nedugo nakon tunela s desne strane možete zastati na vidikovcu s prelijepim pogledom na dolinu Mirne i Motovun (@2 km). Netom prije ulaska u selo skrećemo s asfalta lijevo na šumski put uz suhozid. Na križanju četiri šumska puta skrećemo desno, nakon 100m se i dalje držimo desno, te uskoro počinjemo spust prema golf vježbalištu.
Golf igralište - pri dnu spusta skrećemo desno te nastavljamo vožnju uz golf-igralište, u smjeru Motovuna. Spajamo se na makadamski put (dolazi nam slijeva) i nastavljamo dalje u istom smjeru.
Dolazimo na asfaltiranu cestu, nastavljamo pravo (desno) te nakon 100 m idemo pravo, skrećući na lijevo van s glavne ceste (prema Zamasku). Skrećemo lijevo preko mostića, a zatim blago ulijevo nastavljamo preko polja prema nasipu Mirne. Na nasipu idemo desno, uz nasip.
Dolazimo do točke razdvajanja, nastavljamo preko mostića te ulazimo u šumu blago udesno (ne oštro udesno uz nasip nego pravo i blago desno).
Motovunska šuma - ALTERNATIVA - odvojak za Kal
Nakon vožnje kroz šumu, dolazimo do točke razdvajanja:
Udesno, uz potok, vraćamo se prema mostiću; pravo nastavljamo po alternativnoj stazi sa zahtjevnim usponom na Kal.
Nastavljajući po lakoj stazi, vozimo se uz potok te izlazimo iz šume, vraćajući se na mostić gdje smo ranije ušli u šumu.
Ulijevo prelazimo preko mosta, skrećemo odmah lijevo te nastavljamo po nasipu, s desne strane korita. Dolazimo do asfaltirane cestice i mosta, skrećemo ulijevo, a odmah zatim desno na zemljani put uz korito i nastavljamo pravo.
ALTERNATIVA - točka spoja alternativnog puta preko Kala
Niz brdo dolazi i na našu trasu se spaja alternativa s usponom preko Kala te od ove točke nastavlja po našoj trasi do cilja.
Izlazimo na asfaltiranu cesticu, idemo desno te uskoro nastavljamo pravo prelazeći na makadamski put uz korito. Skrećemo udesno preko mostića te nastavljamo uz korito, u pravcu Motovuna. Na spoju s makadamskim putem skrećemo lijevo na njega i nastavljamo tim putem uspinjući se prema Motovunu. Dolazimo na mjesto kod odmorišta Parenzane (i željezničke stanice) te skrećemo ulijevo uspinjući se po asfaltiranoj cestici. Dolaskom na glavnu cestu skrećemo udesno.
Dolazimo do parkirališta (s desne strane) te završavamo našu vožnju.

Naglasci

Smještaj - Bike & Bed

Smještaj - Bike hotels

Trgovine

Servis

Nema rezultata za zadane kriterije

Natrag na pretragu

Napomena: Karta i staze na terenu informativnog su karaktera te ih se koristi na vlastitu odgovornost